Vårerbjudande

Publicerat: 2011-03-21, 12:41:46 ♥ Kreativt 2 Kommentarer


Skicka din beställning i ett mejl till mig, med följande uppgifter:

Header: Hur vill du ha din header? Bilder, text, färger, mönster, bloggnamn och så vidare
Bakgrund: Du hittar bakgrunder via denna länk. Skriv numret/namnet på bakgrunden, samt vilka fäger du vill ha. Det går givetvis bra med en enfärgad också om så önskas.
Meny: Information/presentation om dig själv, bilder, rubriker, färger och typsnitt
Länkar: Vill du ha någon speciell färg på dina länkar?
Inläggsspalt: Typsnitt och storlek på rubrik och text. Hur ska datum/kommentarfältet se ut
Bilder: Mejla bilderna du vill ha med i bloggdesignen. Skriv även hur och vart du vill ha dom
Bredd på bloggen: Hur bred meny, samt inläggssida vill du ha? Om du inte anger någonting så får du samma bredd som jag har på min blogg
Kommentarsidan: Ska det stå något speciellt där man skickar sin kommentar? Vill du ändra utseendet på "skicka-knappen"?
Högerklicksskydd: Vill du ha högerklicksskydd? Med eller utan pop-up fönster? Vad ska där i så fall stå i rutan?
Personlig presentation: Skriv med din personliga presentation om du önskar en sådan
Övriga önskemål: Har du övriga önskemål så skriv med dom, allting går att lösa

När designen är klar: Jag visar designen för dig i en testblogg. När du är nöjd så för du över pengar till mig. Efter det mejlar du dina inloggningsuppgifter så att jag kan lägga in designen till dig.

Kommentarer
Annas inspiration skrev:

Oj vilket superpris,

nu har jag redan en tjej som börjat med min nya design annars hade jag slått till :-)



Hoppas allt är bra med er,

nu ska jag läsa i fatt lite hos dig.



KRAMAR

2011-03-21 @ 15:55:18
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Angelica skrev:

Mejl kommer inom kort när jag tänkt färdigt :)

2011-03-24 @ 23:34:47
URL: http://angelicaljunggren.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0