Ord från en trött mamma

Publicerat: 2011-03-05, 12:49:18 ♥ Vardagsbetraktelser 1 Kommentarer
Veckan har varit en aning upp och nedvänd och har inte riktigt blivit som jag tänkt mig. Ned har varit sjuk.. helt utslagen och haft febertoppar för att andra sekunden vara pigg och glad. Han skulle ha åkt till sin pappa i helgen, men med tanke på att jag kände att jag ville ha koll på honom så fick hans pappa komma till oss istället. Jag tycker det är väldigt positivt att vi kommer så pass bra överens att han kan vara här hos oss. Skönt för Ned också att ha både mamma och pappa nära, när han är sjuk.

Idag mådde lillprinsen bättre, så han har åkt iväg med sin pappa en stund. Efter fyra intensiva dagar känner jag att jag måste få vila och ta tag i en del sysslor. Vi får avvakta och se ifall han kommer hem senare, annars skall jag träffa vänner och ha det trevligt ..få komma utanför hemmet en stund! Men Ned är viktigast, så vi får helt enkelt se hur dagen artar sig :)

Trevlig helg!

Kommentarer
♥ Anna S skrev:

Hoppas lilla Ned är frisk nu!

Kram

2011-03-05 @ 20:46:17
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0