Fast i hissen & Grillpremiär

Publicerat: 2011-03-26, 20:10:07 ♥ Vardagsbetraktelser 1 Kommentarer
Dagen började väl inte så jätte bra, men slutade hur trevligt som helst
Jag och Ned hade ett tvättberg att bestiga i morse. När vi skulle till tvättstugan andra gången så fastnade hissen. I 1 timme och 20 minuter satt vi fast. Ned var rädd och kramade om mig hårt, efter en stund somnade han i min famn. När vi äntligen kom loss så hämtade vi upp all tvätt igen (ingen lust att fortsätta med den), åt lite lunch och vilade i 1,5 timme! Aldrig mer hiss säger jag, inte denna skithissen i alla fall!

När vi vaknade efter middagsvilan så begav vi oss till prinsens farmor och farfar för fika. Sedan tillbringade vi eftermiddagen och kvällen hemma hos finaste vännerna. Grillpremiär, lek och mys bjöds det på. En perfekt avslutning efter en något traumatisk dag.

Hoppas att ni har en fin helg och att ni njuter av vårsolen!

Kommentarer
♥ Anna S skrev:

Usch vad jobbigt att fastna i hissen!!

Inte kul med en liten plutt som inte riktigt fattar varför man är fast heller kan jag tänka mig.

Skönt att det löste sig!

Kram

2011-03-30 @ 21:46:28
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0