Awesome!

Publicerat: 2011-03-10, 22:34:13 ♥ Tankar & Funderingar 2 Kommentarer
Långa dagar. Mycket jobb. Jobb efter jobbet. Tidspress. Vab. Massor att fixa. Minimalt med fritid. En klump i magen. Dåligt samvete. Tusen tankar. En berg-och-dahlbana känslomässigt. Tankspridd. Besök på vårdcental och bvc. Ingen tid att koppla av. Ständigt oroad och stressad. Tiden räcker inte till. Glömmer lite - tar på mig för mycket. Så mycket kärlek - Så lite tid.. Välkommen till en heltidsarbetande, ensamstående småbarnsmammas liv. But i love it - Ned är mitt allt, den som får mig att kämpa och att orka. Alla skratt och mysiga stunder, att se mitt fantastiska lilla barn varje dag.. Ingenting betyder mer, inget gör mig lyckligare!

Nåväl, snart är helgen här och då är det jobb- och stressförbud i denna familjen. Två helt oplanerade dagar, då vi gör precis vad vi känner för ..Awesome!

Kommentarer
Cicci - Mamma till lilla J skrev:

Oj jag trodde inte ni var separerade.. :S hoppas allt funkar likabra nu ändå.. Jag har fortsatt kikat in hos dig emellanåt, även om jag vart llite sämre på att kommentera..



Kram

2011-03-14 @ 17:43:15
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/
Cicci - Mamma till lilla J skrev:

okej gud så bra att det funkar med så tät och bra kontakt ändå. Det är ju tyvärr ofta där det brister när man separerar.. Vad tråkigt att det blev så för er, vad det än handlar/handlade om!



2011-03-14 @ 20:05:11
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0