Jobb & Bus

Publicerat: 2011-06-16, 18:53:12 ♥ Vardagsbetraktelser 0 Kommentarer
Dagarna bara flyger förbi och det känns lite som att allting går på rutin just nu. Jag gillar att ha fasta punkter i tillvaron, men rutin är någonting som jag har ganska svårt för ..jag behöver förändringar och nya utmaningar hela tiden! (men, jag antar att det är dags att börja vänja sig nu. haha). I skrivande stund ligger busungen och sover, själv har jag gjort mig en god kopp té och snart ätit upp ett helt marabouchoklad - det förtjänar jag!

Nåväl.. jag ville mest lämna ett spår här i bloggen och tala om att jag njuter av livet - vi har härliga sommardagar med inslag av roliga (stressiga) jobbdagar, vab, tider att passa, and so on.. Men vi busar och myser allt vad vi kan mellan allt vardagstrixande.. Och sen så har vi ju de helt oplanerade dagarna, som är guld värda!

Må väl och njut av sommaren!

Kommentarer

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0