Vilken fantastisk överraskning!

Publicerat: 2011-07-12, 22:58:59 ♥ Vardagsbetraktelser 2 Kommentarer
Klockan var runt 19.. Jag skulle precis gå och natta busungen, när det ringde på dörren. Det hör inte direkt till vanligheterna med spontanbesök i detta hemmet, så med lite försiktighet öppnade jag. Där står hon, min älskade syster (som jobbar som resledare och egentligen ska vara borta i flera månader). Först så förstod jag inte att det var hon, sedan skrek jag rakt ut, fällde en tår och kramade om henne länge. Haha, Ned måste ha undrat vad jag höll på med! ..Grannarna med, för den delen ;) Åh, världens bästa överraskning! Tyvärr så reser hon tillbaka om några dagar igen, men vi får ta tillvara på tiden och jag är så himla glad över att allting är som vanligt några dagar framöver .. Min bästa vän - min älskade syster, du anar inte vad det betyder för mig att du är hemma hos oss!

Kommentarer
Milliez - Blivande fyrbarnsmamma skrev:

Hejsan! Första gången jag kikar in här och måste säga att jag verkligen fastnade för din blogg. Väldigt charmig..



Jag la till dig på Bloglovin' så att jag inte tappar bort dig! Kram Kram

2011-07-17 @ 09:05:24
URL: http://milliez.nu
Milliez - Blivande fyrbarnsmamma skrev:

Det var så lite så.. Hoppas att allt är fint..

Kram

2011-07-17 @ 14:48:34
URL: http://milliez.nu

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0