Redken

Publicerat: 2011-01-19, 15:01:00 ♥ Kläder & Grejor 0 Kommentarer

Jag har testat en rad olika hårprodukter, men har kommit underfund med att Redken är det som passar mig bäst. Jag har testat några olika utav deras shampoo, men det som passar mig bäst heter 'Hair advance scalp revive shampoo'. Det ger ett starkare, tjockare hår och minskar håravfall. Perfekt för mig som tappar massvis med hår (för det fungerar verkligen) och som har känslig hårbotten. Produkterna beställer jag från denna sidan, då det blir betydligt billigare. Leveranstiden kan variera mellan ca 1-3 veckor, men är man ute i god tid så är det ju ingen nackdel med tanke på prisskillnaden.. ;)

Kommentarer

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0