Nyfikna tokunge

Publicerat: 2011-01-12, 21:33:50 ♥ Familj & Kärlek 2 Kommentarer


Ned har sedan han föddes varit väldigt nyfiken och medveten om sin tillvaro. Han iakttar sin omgivning med en skeptisk blick, är väldigt påhittig och förståndig.. allt skall undersökas! Han trixar och fixar för att komma på hur saker och ting fungerar och har ett jäkla minne. Det går liksom aldrig att lura den grabben ;)
Familj, vänner och dagispersonal berömmer ofta honom och jag är en mycket stolt mamma, till en mycket rar och klok liten gosse!

Kommentarer
Linda skrev:

Hihi, vilken goding.

Ja, den sista väntan är helt klart den segaste. Imorgon är vi på exakta BF-datumet men än känns inga tecken på bebis. Får se när mini behagar titta ut men låt det inte bli alldeles för många veckor, haha.

2011-01-13 @ 13:56:38
URL: http://kameralins.blogg.se/
Josse skrev:

Tack så mycket! Det känns väldigt roligt! :)



Hoppas ni mår gott, vad gör du nu? Jobbar? Kram

2011-01-13 @ 20:15:42
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0