What a great weekend

Publicerat: 2011-01-30, 20:52:12 ♥ Vardagsbetraktelser 0 Kommentarer
Myskläder och gos. Bus med min älskade son. Hejdlösa skratt åt klipp på youtube. Musik i högtalarna. Sovmorgon och kvällsmys. God mat och frisk luft. What a great weekend!

Nu börjar min 'jobbiga vecka'. Nog för att jag trivs ypperligt bra på båda mina arbeten, men någon gång måste man få stänga in sig i sin ensamhet och komma ihåg att man faktiskt är en individ med personliga behov också. Jag finner sällan problem med att vara ensamstående.. Men då och då måste man samla nya krafter, vilket jag aldrig hinner göra under de 'jobbiga veckorna'.. Nåväl, det kommer väl en tid för det också :)

Denna veckans notis till mig själv: Stressa inte i onödan, allting löser sig!

Kommentarer

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0