Snabbt & Väldigt gott

Publicerat: 2011-02-06, 14:55:44 ♥ Matlagning & Annat gott 0 Kommentarer


I fredags hade jag bästa vännerna på besök och tillagade en enkel, men mycket uppskattad måltid. Efter en trevlig kväll begav jag mig mot mitt helgjobb (..där jag jobbar natt) och sen har tiden bara försvunnit. Idag är det söndag, vilket innebär att mitt älskade barn kommer hem igen. Mys för hela slanten, skall det bli ikväll.
Nu väntar en ny vecka med nya möjligheter. Njut av dagen & älska livet!

Kommentarer

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0