Mitt hjärtegull

Publicerat: 2011-02-08, 15:16:13 ♥ Familj & Kärlek 0 Kommentarer


Sent igår kväll vaknade Ned rosig om kinderna och jätte ledsen. Redan då förstod jag att någonting var fel och i morse visade tempen 39,1 grader. Så idag vabbar jag och tar hand om min sjuka son, som för tillfället ligger helt utslagen i soffan. Han har fått i sig ½ köttbulle och ett par vindruvor idag, annars är det bara välling som gäller. Han vill så mycket och försöker ha kul, men orkar inte. Stackars hjärtat, det är hemsk att se honom så ynklig!

Kommentarer

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0