Oh no!

Publicerat: 2010-09-25, 19:36:56 ♥ Vardagsbetraktelser 2 Kommentarer
Tyvärr så har jag inte kunnat eller haft tid att blogga något,
Det är full rulle med nytt jobb, vardagsbestyr och så vidare. Dessutom så har min kamera 'strejkat'. Det var efter min senaste fotografering, då jag skulle lägga in fotona i datorn, som ett felmeddelande kom upp. Det står att usb-enheten inte känns igen. Som tur är så kan man framkalla bilder direkt från minneskortet, i fotobutiker. Tyvärr oredigerade men de jag fotade fick vad de ville ha ;)
Jag återkommer när felet är åtgärdat och tiden finns.

Kommentarer
Elin - Ett hus till oss skrev:

Jag känner igen det där med att dagarna är fulla med måsten, hoppas det ordnar sig med kameran. Kram Elin

2010-09-28 @ 20:17:53
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
martina skrev:

Hej!! Förstår att du har fullt upp, men tänkte bara höra o du fick mitt mail med inloggning o liknande..Nyfiken på om det fungerar att bara ändra det som vi pratade om?!

Hoppas allt är bra med dig!!

Ha en skön kväll

2010-10-19 @ 20:31:34
URL: http://sommarnatt.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0