En äldre del av stan

Publicerat: 2010-07-04, 19:43:47 ♥ Fotografi 2 Kommentarer


Varje gång jag strosar runt här så tänker jag på vilken historia som ligger bakom de gamla byggnaderna. För en liten stund så släpper jag verkligheten och ett otroligt lugn infinner sig i mig. Jag tror att jag vill bo här för resten av mitt liv.

Idag har vi varit i stadens hembygdspark, vilken vi är i ett antal gånger i veckan. Ned tycker det är så kul att titta på djuren som finns där, och gunga så klart. Han tittar på ankorna och säger "KA", klappar getterna och tittar sig nyfiket omkring på alla förbipasserande människor.

Dagen avslutades med ett års kalas. Det bjöds bland annat på lek, god mat och svalkande glasstårta. Väldigt passande, med tanke på den otroliga värme som hittat hit!

Kommentarer
emma sofie skrev:

Var var det du bodde nånstans?

Det ser verkligen jättemysigt ut. Du har så fina bilder! Jag är ingen mästare på kameran men jag gör mitt bästa, och jag har väldigt kul när jag fotar i alla fall :)

kram

2010-07-05 @ 08:28:50
URL: http://masofie.blogg.se/
freja skrev:

mysigt! vart bor du egentligen? :)

2010-07-10 @ 01:14:26
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0