Härligt vårväder & Marknad

Publicerat: 2010-04-24, 21:15:28 ♥ Vardagsbetraktelser 3 Kommentarer






Idag har vi spenderat dagen utomhus. Vi har träffat vänner och gått på marknad...
Vad härligt det var att strosa omkring bland hundratls saker, med solen som värmde skönt, min älskade son i famnen och fina vänner omkring mig. Jag är lyckligt lottad, som har så fina människor i mitt liv!

Jag har även fotograferat en del under dagen...
Då jag köpte min kamera så kunde jag absolut ingenting, jag har aldrig tidigare hållt i en systemkamera. Fotointresse har jag alltid haft, dock inte lika starkt som nu. Tänk att man verkligen lär sig från gång till gång. Jag hoppas att jag en dag kan ta riktiga "wow" -bilder!

Kommentarer
FlizanLizan skrev:

sv: hehe tack antar jag hehe :P

2010-04-24 @ 21:53:26
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
MATILDA skrev:

Ja visst är de :D ska hälsa mamma det ;)

2010-04-25 @ 10:33:09
URL: http://lbm.blogg.se/
annas Perssonliga skrev:

Tack! Designen är gjord av en tjej som heter Maria. Det finns en länk under design i vänsterspalten, ibland lottar hon ut eller tar hon emot beställningar.



Ha en fin dag!

Kramar

2010-04-25 @ 14:05:27
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0