Bloggdesignshjälp...

Publicerat: 2010-04-28, 19:10:40 ♥ Frågor & Svar 1 Kommentarer


Ganska ofta så får jag förfrågningar om jag gör bloggdesigner och svaret på den frågan är ja. Jag har bland annat gjort designer åt Fru Evelina och Min syster.
Totalt så har jag gjort ett tjugotal designer och ingen är en annan lik!

När jag började att intressera mig för design, så kunde jag absolut ingenting. Och det har tagit tid att lära mig allt det som jag kan idag. Mycket hjälp kan ni hitta på designa din blogg - En super bra sida, med bra tips förklaringar!

Att skapa designer är någonting som jag tycker är jätte roligt, men en aning tidskrävande...
Om du vill beställa en bloggdesign- eller ha designhjälp utav mig, så föreslår jag att du skickar ett mejl till mig (adressen hittar du längst ner på sidan). Där vill jag att du skriver så utförligt som möjligt vad det är du vill ha hjälp med, samt bifogar bilder ifall det är en design du vill beställa.
Då jag har läst igenom dina önskemål och har ett förslag, så kommer jag att kontakta dig.

Väntetid och pris beror på hur många som står före dig i kön, samt hur avancerad design du vill ha.

Jag hoppas att ni har blivit en aning klokare nu... ;)

Kommentarer
Sandra skrev:

Hihi ja underbart! Det ligger i kungsbacka. kram

2010-04-28 @ 19:55:00
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0