Nytt shampo & balsam

Publicerat: 2011-03-16, 08:03:03 ♥ Feelgood, Skönhet & Hälsa 2 Kommentarer


"Healing Volume bygger upp en otrolig volym och tjocklek i varje hårstrå, vilket dramatiskt ökar hårets volym och diameter inifrån med upp till 60%. Varje formula i serien lyfter och ger stöd åt fint och tunt hår samtidigt som det förstärker hårets hälsa och lyster"

Snart har jag testat alla "frisörshampo" som finns, hehe. Hoppas att jag hittat vad som passar mitt hår bäst nu. Men redan efter en tvätt så känns håret mycket bättre! :)

Kommentarer
Anna skrev:

Älskar lanza! :)



Både byxorna och tröjan är Villervalla på inlägget som du frågade om kläderna :) älskar färgerna!

2011-03-16 @ 10:09:52
URL: http://annasara.net
jasmine skrev:

Heeej!



Nova star är en stor favorit hos oss, maikomoja nere i stan har ett bra utbud av dem, annars finner jag diverse webbshoppar eftersom vi inte har så bra utbud av "märkeskläder" till barn i närheten. I Boarp så ligger där en barnklädesbutik som är FULLT med molo kläder, tips ÅK DIT!



Kikade in länken som du skickade, har en ungefär liknande klänning hemma till alva från molo, men med penseér istället för stjärnor på, men det tål att spanas närmare på, jag älskar ju stjärnor! :)

2011-03-16 @ 20:37:36
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0