Bus ♥

Publicerat: 2011-03-29, 11:11:00 ♥ Familj & Kärlek 0 Kommentarer

Ned's nya "favoritsyssla" är att hitta på bus. Till exempel så har jag, vid två tillfällen, hittat honom uppe vid köksskåpen smaskandes på godsaker. Jag tycker ändå att jag ställer det så pass högt upp att han inte borde nå det. Hehe. Han är så otroligt söt när han hittar på bus/gör någonting han vet att han inte får, för han har en speciell min och vet att "nu är jag busig". Haha. Det är svårt att hålla sig för skratt och försöka vara konsekvent :)

Kommentarer

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0