Jag är på väg

Publicerat: 2011-01-09, 18:40:34 ♥ Tankar & Funderingar 1 Kommentarer
Jag sitter och lyssnar till tonerna av Melissa Horn, ser ljust på framtiden och njuter av en kopp té. För första gången på länge andas jag lugna andetag och känner ett rus av lycka genom hela kroppen. Jag finner sakta men säkert den personen jag är innerst inne ..den jag vill vara!
Det ligger någonting i orden 'Du väljer din egen lycka' och jag börjar inse att mina förflutna handlingar och agerande inte alls gjort mig gott. Men jag har lärt mig någonting på vägen och nu blickar jag framåt. Jag skall försöka att se något positivt i allting och sakta men säkert vandra bort från de människor som tar mer än vad de ger. Jag är en känslosam människa som tänker mycket mer än vad jag borde göra och nu är det dags för mig acceptera att vissa saker inte går att förändra..

Kommentarer
Linda skrev:

♥ melissa horn.

Och tack för fina ord, jag blir så glad.

2011-01-10 @ 08:36:56
URL: http://kameralins.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0