Härliga söndag!

Publicerat: 2011-02-27, 20:34:25 ♥ Vardagsbetraktelser 0 Kommentarer
Jag vaknade upp utav att min ljuvliga son klappade mig försiktigt på kinden och "gnuggade näsa" med mig (vi gör det när vi myser). Jag vaknade och sa "godmorgon älskling, vad fint du väcker mamma". Han log, jag log och tillsammans startade vi dagen på bästa möjliga vis. Jag skulle vilja säga att denna söndagen har varit helt fantastisk och för första gången på mycket länge, så har jag verkligen lyckats att befinna mig i nuet hela dagen. Jag har släppt alla jobbiga tankar och allting som jag oroar mig för. Jag har bara njutit av dagen, tillsammans med den jag älskar mest i hela världen!

Vi har hunnit med mycket idag. Men dagens höjdpunkter var helt klart fikan hos min syster, kundvagnsrace i mataffären (jäklar vad Ned skrattade), alla kramar och léenden, samt att laga mat, rita och vara helt tokiga tillsammans.

Med en lycklig själ och ett léende på läpparna tänker jag snart gå och lägga mig. I morgon är vardagen här igen och denna veckan ska jag ge gärnet!

Kommentarer

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0