En stund för mig själv

Publicerat: 2011-02-13, 18:34:32 ♥ Familj & Kärlek 1 Kommentarer
Jag har en hostig och snorig liten kille här hemma. Vi åkte till vårdcentralen tidigare så att doktorn kunde ta sig en titt på honom, med tanke på tidigare besvär. Men det kändes mest som slöseri av värdefull tid och bemötandet där är verkligen inget att hurra för. Fast jag är hellre på den säkra sidan vad gäller min skatt, så klart.

I skrivande stund sitter jag och njuter av en kopp té. Den här stunden på kvällen är så uppskattad från min sida. Att få pyssla med små projekt eller att bara ligga ner en stund på soffan. Det är viktigt att ta hand om sig själv också ♥

Kommentarer
♥ Anna S skrev:

Hoppas din lilla skatt mår bättre idag!!

Egentid om kvällen är GULD!!

Kan vissa dagar längta hela dagen tills barnen kommer i säng. Japp så är det.



Kram

2011-02-14 @ 12:31:28
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0