Behöver du ny design?

Publicerat: 2011-02-15, 18:00:00 ♥ Kreativt 2 Kommentarer

- Skiv så utförligt som möjligt hur du vill att din design ska se ut: Färger, bredd, meny, header, typsnitt på rubriker och text, om det ska finnsas med namn eller text i headern, osv.
- Gå in på http://www.patterncooler.com/ och välj vilken bakgrund du vill ha. Skriv med numret som finns under bilden, samt vilken färg du vill ha på den, när du mejlar mig.
- Skicka med bilder till header och presentation.
- Om du vill ha fakta om dig själv med i menyn/en presentation så skicka även med den.

Jag gör beställningarna i turordning och väntetiden varierar. Mejla mig om du vill beställa en design eller har frågor! Den som mejlar in sin beställning först, får sin design gratis!

Kommentarer
♥ Anna S skrev:

Jag är jättenöjd med min (din) design :).

Kommer återkomma till dig sen när jag vill ha lite nytt :).



Kram

2011-02-15 @ 20:30:05
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Barnshopping.se skrev:

Barnshopping.se är en helt ny unik mötesplats för alla som gillar barnshopping. Här publicerar vi löpande färska nyheter på barnmarknaden, håller i spännande tävlingar, listar bra barnbutiker och låter våra läsare utbyta sina bästa barnshoppingtips.



Besök oss du också!

2011-02-17 @ 14:11:54
URL: http://barnshopping.se

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0