Jag hoppas innerligt ♥

Publicerat: 2011-08-09, 13:10:58 ♥ Tankar & Funderingar 2 Kommentarer
Mina tankar finns hos en person som jag älskar väldigt mycket ..livet kan ta snabba vändningar och det är en tuff tid vi går igenom. Jag hoppas innerligt att allting blir som det ska vara snart. Det får ta sin tid, bara det blir bra!

Man är så dum egentligen och tar saker för givet, jag borde ha lärt mig. Men visst är det så, att man blir bekväm med det man har och förväntar sig att det alltid ska vara så?
Krama om alla som du älskar, lite extra mycket idag ♥

Kommentarer
Emma skrev:

Hoppas allting blir bra! Kramar till er

2011-08-09 @ 14:48:33
URL: http://akeroe.blogg.se/
Anna, mamma till Elis & Silas skrev:

Kunde varit mina ord. Vet inte om vi menar samma sak. Men ändå. KRAM!

2011-08-16 @ 12:15:41
URL: http://annasara.net

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0