Fika, borra, rita

Publicerat: 2011-08-20, 12:32:14 ♥ Vardagsbetraktelser 1 Kommentarer


Det blåser som tusan ute & Nedbus är förkyld. Så idag pysslar vi inomhus. Vi har fikat med nallarna, ritat, borrat, byggt saker, spelat musik, dansat loss och mycket mer. Just nu ligger Ned och vilar middag, senare vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag är ju väldigt noga med att komma ut och leka minst en timme varje dag, så vi hoppas på att blåsten avtar :-)

För övrigt, så är vårt hem snart överfyllt med alla fina teckningar som Ned ritar. Han är så duktig och jag är väldigt fascinerad utav hans konstverk :-) Jag skulle kunna titta på honom i evigheter när han sitter där med pennan i handen..

Kommentarer
Annas inspiration skrev:

Vad duktig han är lillemannen & stort grattis till att du kommit in på utbildningen :)



Många kramar

2011-09-05 @ 21:38:26
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0