We gonna miss you ♥

Publicerat: 2011-04-23, 22:22:00 ♥ Familj & Kärlek 0 Kommentarer

Busungen & moster

Idag har jag och ned vinkat av moster elin, som tänker bege sig ut i världen för att jobba som resledare. Jag är så himla glad för hennes skull, eftersom detta varit en dröm för henne länge. Samtidigt så har mitt hjärta gått sönder en aning och saknar henne redan tokmycket. Förstår inte ens hur jag ska klara mig utan henne i flera månader. Men jag får ta en dag i taget, försöka att tänka positiva tankar och hoppas att tiden går fort tills vi kan ses igen. Min underbara syster, utan dig är jag inte hel ♥ ..Vi älskar dig!

Kommentarer

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0