Kissa pottan!

Publicerat: 2011-04-08, 13:00:10 ♥ Familj & Kärlek 0 Kommentarer
För ett tag sedan så köpte jag en potta till Ned. Min tanke har inte varit att börja pott träna på riktigt förrän till sommaren. Men så igår när vi hade badat, så började han kissa. Då frågade jag honom om han ville kissa pottan. Han satt sig och efter en stund så kom det. Vi klappade händer och han fick massor med beröm. Både han och jag blev så stolta! Tyvärr så halkade han när vi skulle ut från badrummet, men jag hoppas att han minns det som en positiv upplevelse :) Mammas duktiga kille!

Kommentarer

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0