Om mina foton

Publicerat: 2010-04-26, 21:31:39 ♥ 2 Kommentarer
© COPYRIGHT BY MARLEES innebär att jag äger alla foto som jag tar. Det är olagligt att kopiera mina bilder utan tillåtelse. Eventuell stöld polisanmäls.
När du blir fotograferad utav mig, så är det jag som äger bilderna. Det innebär bland annat att de ej får publiceras, redigeras och framkallas utan mitt samtycke. De får användas för privat bruk och väljer du att lägga ut bilder på t ex hemsida, måste det stå att det är jag som tagit dom (Tex: Foto: Bymarlees.blogg.se)

Är du osäker på hur du får anväda bilder jag har fotograferat? Kontakta mig i så fall.

Med Vänliga Hälsningar
Marlene

Kommentarer
Annas inspiration skrev:

Tack för snälla ord :-)

sv: kommer börja inreda barnrummet längre fram, kanske inte förrän i början på nästa år. Kommer visa på bloggen!



Hoppas du har en bra måndag

KRAM

2010-04-26 @ 21:43:41
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
sweetmama skrev:

Hej och tack för besöket hos mig :o)

Här hittar jag en blogg hos dig ser jag.

Canvastavlor ser ofta lite lyxigare ut och ger en hemträvlig känsla. Men det är min smak.

Ha en fin dag !

2010-04-27 @ 15:14:07
URL: http://sweetmama.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0