Om Mig

Publicerat: 2010-05-09, 21:55:30 ♥ Vardagsbetraktelser 0 Kommentarer

Marlene heter jag & är 24 år. Jag har en enorm drivkraft -är kreativ, kärleksfull & tankspridd. Jag har ett brinnande intresse för inredning, matlagning, bakning & pyssel. Jobbar som säljare & har famtidsvisioner inom någonting med ekonomi.

Är mamma till min fantastiska Ned som älskar vatten, att rita, mata ankor, gunga & pyssla. Han tycker om att gosa, har bus för sig mest hela tiden & är otroligt envis. Ned är det bästa jag vet & inga ord i världen kan förklara hur mycket jag älskar honom & hur stolt jag är över att få vara hans mamma.

Här i bloggen skriver jag om våran vardag, inredning, inspiration, recept & tankar/funderingar. Då en bild säger mer än tusen ord & fotografering är ett stort intresse, så tar även detta en stor del utav bloggen.

Välkommen hit & trevlig läsning!

Kommentarer

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0