Ler av tanken..

Publicerat: 2011-01-13, 21:43:56 ♥ Tankar & Funderingar 1 Kommentarer

Jag avnjuter min obligatoriska kopp kvällsté och ler av tanken att veckans slut närmar sig. Det har varit många dagars arbete denna veckan, så det ska bli skönt att få ägna några heldagar åt Ned. Jag inser för varje dag hur mycket jag tycker om mitt jobb, samtidigt som jag även kommer underfund med hur många timmar jag missar med min lille prins. Detta är en försmak på vad som komma skall, men vi skall nog fixa det. För jag tror, att så länge kärleken och närheten finns där alltid, så klarar man allting!

Kommentarer
Josse skrev:

Ok, vad jobbar du med? :) Går Ned på dagis? Jag jobbade i somras, sen fortsatte jag med skolan i höstas (läser till sjuksköterska) så Johan har varit pappaledig juni-januari. Imorgon börjar även han jobba igen och Frida börjar på dagis (vi har skolat in henne)! Hon stormtrivs verkligen och vi är supernöjda över dagiset så det känns jättebra. Kram!

2011-01-16 @ 20:13:25
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0