Mitt i ett mindre kaos

Publicerat: 2011-02-19, 16:59:45 ♥ Tankar & Funderingar 1 Kommentarer
Jag är trött, trött och suktar efter andetag i lugnets tecken. Tända ljus, en kopp té och tid att tillfredsställa mitt kreativa sinne är vad jag drömmer om. Men just i detta nu får jag energi i form av solljus och feel-good musik. Pink - Fucking perfekt, Counting Crows - Mr Jones, Mumford and Sons - The Cave, U2 - Beautiful day är vad som spelas i mina högtalare just nu, högt och på repeat.
Jag dansar runt och påminner mig själv om att jag älskar livet trots att jag befinner mig i ett mindre kaos just nu. Fysiskt utmattad och psykiskt frustrerad, skulle man kunna säga. Men jag biter i hop och minns att livet faktiskt är jäkligt härligt. Det sägs att man måste nå botten i bland för att uppskatta alla bra stunder ..och jag kan inte mer än instämma. Pretty, pretty please.. If you ever, ever feel like you're notning, you're fucking perfekt to me!

Kommentarer
Cicci - Mamma till lilla J skrev:

Jaa du har nog HELT rätt i det du skriver! jag känner mig likadan just nu men försöker ändå. En svacka, men sen upp igen :o) right?

2011-02-19 @ 20:43:17
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0