Som ord på mina känslor

Publicerat: 2011-08-29, 13:06:34 ♥ Tankar & Funderingar 1 Kommentarer


Tonerna från Mellisa Horn går rakt in i min själ, på något vis. Det är som om hon sätter ord på vad jag känner. Tanken som slår mig, till många utav texterna, är att det lika väl kunde varit jag som skrivit ner de där raderna. För några år sedan skrev jag ner tankar och känslor, det sker väldigt sällan numera. Kanske jag är rädd för att blotta mig på det där viset, kanske är det i dag svårare att sätta ord på djupa känslor. Jag har förändrats, livet har förändrats ..men någonstans så är jag fortfarande jag. Åh, jag önskar att jag vore en sån som inte tänkte alls.

Kommentarer
Mattias skrev:

Hej ,

Jag heter Mattias och arbetar på en digital marknadsföringsbyrå. Vi arbetar för en av våra kunder, spelmedposten.se. Vi undrar om du skulle vara intresserad av att länka till www.spelmedposten.se i en textlänk i form av ”Leksaker, pussel, Lundby dockskåp och byggmodeller finner du på spelmedposten.se”.



Självklart så betalar vi en liten slant för det! Jag förklarar gärna mera om du skulle vara intresserad.



Som exempel bifogar jag detta blogginlägg:

http://juanmella.com/2011/12/02/vilda-gester/



Glad påsk!



Hälsningar

Mattias



Mail:

[email protected]

2012-04-05 @ 09:35:59
URL: http://www.spelmedposten.se

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0