Älskade Ned 2 år ♥

Publicerat: 2011-08-19, 21:38:25 ♥ Familj & Kärlek 0 Kommentarer


I onsdags, den 17 augusti, fyllde min fantastiska son två år.
Jag förstår inte riktigt vad tiden tar vägen ..jag vet bara att jag njuter av att se min lille stjärna växa, utvecklas och lära sig nya saker. Det är en helt fantastisk period just nu - om man bortser från lite matvägran och sådant, som får en att vilja bryta ihop lite sådär ;)
Att höra sin son prata, utveckla en helt egen vilja, egen fantasi, alla tokigheter han har för sig, hur duktig han är och så vidare ..det är magiskt! Det blir många góa skratt och mycket kärlek, men även så gäller det att vara konsekvent och visa honom vad som är rätt och fel, okej och inte okej.

Dagen till ära, så fick han själv bestämma vad han ville göra. Ja, han vaknade ju 5.30 (jag hade ställt klockan på 6 för att hinna upp innan honom, då han aldrig vaknar innan 6.30), så det blev lite fel. Men han fick sina paketer i sängen och sedan vällingmys i soffan, som alltid :) ..sen ville han mata kacka och gunga. Så vi begav oss iväg till stadens hembygdspark, där vi spenderade några timmar innan det var dags för lunch och vila. Sedan hade vi besök hela dagen lång. Först utav vännerna och sedan släkten (den lilla vi har) ..bus, massor med paket, skratt, god mat och bästa sällskapet.

När jag frågade honom på kvällen ifall han hade haft en bra födelsedag så nickade han och sa "jaaa". Min fina, fina buskille - vad jag älskar dig och är stolt över dig!

Kommentarer

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0