Gör din blogg sommarfin!

Publicerat: 2010-05-28, 19:10:39 ♥ Kreativt 1 Kommentarer

Är det inte härligt att sommaren är här inom väldigt snar framtid?
Det tycker i alla fall jag och ger dig just nu en personlig bloggdesign enligt dina önskemål, för endast hundra kronor. Ett perfekt tillfälle att göra din blogg sommarfin!
Jag har annars (i princip) slutat att göra bloggdesigner, då tiden inte räcker till. Men jag har haft en del förfrågningar den senaste tiden, så passa på nu! Erbjudandet gäller helgen ut!

Kommentarer
cecce skrev:

Hej!

Tack för titten inne hos mej!

Vilken fin blogg du har här!!



Måste fråga...vad menar du med sommarfin?

Jag skulle behöva en ny bakgrund på min blogg men vet inte hur man gör. Bara något diskret...men kanske lite sommarblommor hade varit fint?

Du får gärna hjälpa mej..

Har också en logga som jag skulle behöva ha in i sidospalten som jag inte heller vet hur jag får dit.

Hör gärna av dej.

Kram

2010-05-29 @ 09:21:20
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0