Vi gillar Mila design

Publicerat: 2010-06-20, 20:55:18 ♥ Inredning & Inspiration 1 Kommentarer








Denna fina servis från Mila design står för tillfället i ett utav köksskåpen och väntar på att bli använd. Men det får dröja några år till innan den kan dukas fram vid de olika måltiderna.
Jag har en känsla av att den kommer åka i golvet och delas i tusen bitar annars ;)

Det finns många fina saker i denna serien, än så länge har vi servisen och en "kappsäck". Tänkte att jag skulle kika efter en lampa och bestick nästa gång jag har vägarna förbi butiken.

Nu ska jag lata mig på soffan en stund innan läggdags. Är helt slut efter en helg med väldigt lite sömn, barndop och födelsedagsfirande.

Kommentarer
Annelie skrev:

Hej hej,



Jag vet faktiskt inte vart de är köpte nånstans men det kan jag alltid kolla upp :)



Vilken gullig servis, det förstår jag om du längtar tills du kan plocka fram den.



kram

2010-06-21 @ 13:29:50
URL: http://hoswestbergs.blogg.se/

- Allt innehåll på sidan tillhör mig & är skyddat av lagen om upphovsrätt. Stöld anmäls.
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges.
- Vill du beställa bloggdesign, så mejla mig: [email protected]
- Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dumma kommentarer raderas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0